Brudmodell

Min otroligt duktiga dotter Emelie går utbildning Frisör på gymnasiet
och i fredags behövde hon en brudmodell då ska skulle ha slutprov i den kursen.
Jag måste bara få visa er resultatet!

Hon är verkligen så otroligt duktig, ja jag är såm klart partisk, men hon fick verkligen lovord även av de 2 lärare som bedömde henne. det blev MVG, inte bara på uppgiften utan på hela kursen!

Jag är otroligt stolt och glad över att ha en så fantastiskt duktig dotter!

Bilderna kommer här (dock usel kvalité då jag fotat med min iPhone och nej jag har inte en 4 utan en 3:a)











och så ett foto på den duktiga blivande frisören - min dotter Emelie


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad duktig din dotter är. Hår pillepill tycker jag är svårt medans såga o snickra är a piece of a cake :)

2012-01-10 @ 09:16:17
URL: http://husnr8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0