Me&i

Jag älskar verkligen Me&i!
Idag hittade jag dessutom denna underbara bild inne på Me&i Internationella sida inne på Facebook

Bilden är lånad från me&i Internationals Facebooksida.

Älskade Smulan är tillbaks!!
Nu som nattlinne och Pyjamas!
Kan inte bli bättre julklapp till barnen - mina barn älskar verkligen den söta lilla Hamstern Smulan

Nyheterna släpps den 21 oktober!!
Kan lova att det är ett superfint Nyhetssläpp

Har du ännu inte bokat in dig för en träff med me&i?
Men då är det verkligen hög tid för en träff.
Vill du vara värdinna för en träff?
Det kan inte bli enklare än att du hör av dig till din säljare, har du ingen säljare i din närhet, gå in på hemsidan www.meandi.se så kan du klicka i att du vill vara värdinna och en säljare kommer garanterat höra av sig till dig inom kort!

Vill du bara handla?
Samma sak, gå in på hemsidan www.meandi.se och klicka att du vill handla, vips så hör en säljare av sig till dig!

jag hoppas alla mina vänner nu slänger sig på telefonen eller mailen - så ses vi snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0