Mammalyx mitt i vardagen!

Förra fredagen var vi ett gäng glada tjejer/mammor som drog till Stockholm, min goa granne Vicki, min bästa vän Linda och min yngsta lillasyster carina (som bor i Stockholm).

Jag hade fått ett fotoerbjudande om en fotodag för 4 kompisar och mig på The Studio i Stockholm

Men först blev det ett studiebesök på Topphälsa, då Linda hade ordnat med detta - skoj att få se redaktionen och så fick vi varsina goodiebags!!

Sen blev det lite lunch på Wayne´s - mysigt och så lyxigt att bara behöva bry sig om sig själv, få prata i lugn o ro utan avbrott.

Lite shopping hanns också med


Så bar det då av mot the Studio - wow!
Bara entre´n gjorde intryck, jag älskar ju hus och arkitektur, så fint, högt i tack, fina stenmålningar i taket osv Supersnyggt!
Även the Studios lokaler var otroligt fina!
Vi fick vänta i sköna snygga soffor med en hel del andra förväntansfulla, både tjejgäng, par, familjer.
Sen blev det sminkning, fixa håret och lite väntan igen
Fotograferingen då blev vi uppdelade 2 och 2
Så jag och Carina gick in samtidigt, en fotades under tiden den andre bytte kläder, så byttes vi då av, 3 byten gjordes och massor av foton och instruktioner om hur vi skulle hålla händer, armar, ben och in med hakan och vrid på huvudet ........
Efter fotograferingen blev det bildspel av alla foton.

Jag som först var så bestämd med att inte köpa något kort alls då jag ännu inte fått bort mina sista 8 gravidkilon - ja jag ångrade mig och det var helt plötsligt självklart att i alla fall köpa några foton som ett roligt minne av vår fantastiska dag och hur ofta tar man ens foton på sig själv, jag fotoar barnen i tid och otid, men på mig själv finns knappt några foton.

Ville ni också se?
l
l
l
l
Ok då!
  





Jag kan verkligen rekommendera en tjejdag, en dag för dig och din kära eller en rolig dag med barnen på The Studio!!

Efter fotograferingen bar det av hem till Carina ute på Lidingö.
Vi fixade till kläderna, drack lite goda drinkar och sen bar det av in till stan och en Italiensk restaurang för en god middag och bara en massa härligt tjejsnack!!


Lördag
Hemåt, men ändå inte.

Vi landade i min gamla hemstad och där väntade min älskade man med barnen, så jag skulle hinna med att träffa dem innan nästa äventyr.
Vi hann också med att hälsa på hos min näst äldsta son - åh så fint han fått i sin fina lägenhet, är så stolt över honom.

30 -årsfest
Min bästa vän Linda har fyllt 30 och vår fantastiska tjejhelg fortsatte med 30 årsfest för Linda
Hon hade 20 glada, trevliga tjejer inbjudna till fest
God buffé blev det, en massa härliga glada skratt och trevliga samtal och sen kom trubaduren och satte ännu mer fart på vår trevliga fest - Vilken fest det blev!!
  
Helt galet roligt extra skoj att min goa vän Vicki också kunde stanna och vara med, så skoj att få va med både sina gamla vänner och nya vänner på samma gång!

Nu är mitt mammabatteri totalt fulladdat - tack alla fantastiska goa tjejer för alla härliga skratt, hoppas på fler såna här fester trots att ingen fyller år, men vi träffas alltför sällan, så ser redan fram emot nästa fest, ja när det nu blir.

Tack alla som var med och Linda, hon fick absolut bästa presenten - tänk att hennes A- friade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0