Testpilot !

Jag som tycker att allt som är nytt är spännande!
Allt från en ny kaksort till coola prylar - ja det är verkligen super roligt att testa, få pröva på.

Jag är ju den typen som inte kan låta bli att testa nya saker, tex. när de släppt en ny kaviar eller nya kakor på kakhyllan.
Gillar ju också verkligen "prylar" och skulle gärna byta mobil mm bara för att få testa, men där sätter ju plånboken stopp istället.
Så därför är det verkligen extra skoj att få vara Testpilot - då får man chansen att testa på bra saker och se om de håller måttet och sen kanske även köpa den senare.


Därför hoppas jag verkligen att jag blir utvald än en gång av Smartson och denna gång få testa på ett nytt headset Nokia BH-217

Jag som ständigt sitter i telefonmöten och även håller utbildningar via telefon i telefonmötes miljö via mobiltelefon, skulle tycka det vore super bra att få testa ett nytt headset!

Händerna lär jag ha fria så en liten smidig sak som sitter bra på plats utan att göra ont och med ett jättebra ljud det är mina krav.
Hoppas hoppas jag blir en av de få som får testa på detta, då lovar jag berätta för er andra sen, om den uppfyllde mina högt ställda krav.

Här kan du se en vide om Testprodukten: 

http://www.youtube.com/watch?v=2aNJ7pDDuiE


Läs mer om Headsetet här: http://smartsontestpilot.se/nokia-bh-217/om-testprodukten/

För dig som också vill veta mer om att vara Testpilot och få testa på detta headset här finner du en länk för detta:
http://smartsontestpilot.se/nokia-bh-217/bli-testpilot/

Håll nu tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0