Rösta på vår blogg!


Idag upptäckte jag när jag läste statistiken över besökare här på vår sida att jag hade så otroligt många länkar från Vi i Villa, så jag gick via länken och såg då att Vår blogg är nominerad till 1 av 5 i tävlingen för bästa blogg i maj (där kan du se de nominerade bloggarna).



RÖSTA på vår blogg inne på Vi i Villa
På startsidan på mitten av sidan till höger finns Webbfrågan "Vilken blogg gillar du bäst"
Där står vår blogg "Villa Kärngården"
och då kan du klicka och lämna din röst där!

Just nu ligger vår blogg sist, såg jag.
Men kul i alla fall att den blev nominerad.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej på er!

Härliga drömmar om fina möbler och häftiga lekstugor. Längtar tills vi snart ses!

Kram Syrran

PS. Självklart har jag röstat på din blogg.

2009-05-15 @ 20:16:02
Postat av: Maja

Tack Jeanette för din fina komentar i min blogg!! Ska rösta på din blogg nu, den är jätte fin. Kram och trevlig forsatt helg!

2009-05-16 @ 19:07:41
URL: http://majkon.blogg.se/
Postat av: Malin

Gratulerar!! Självklart går jag in och röstar på er!



-Malin (som hade tupperware träff hos Linda)

2009-05-19 @ 16:54:37
URL: http://www.malinsjobb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0