Midsommar!

I morgon är det då äntligen midsommar!
Jag har fixat  och förberett

Västerbottenpaj och sen har jag gjort våra traditionella

jordgubbsmuffinsar som är ett måste till midsommar.

Så nu får solen komma tillbaka så vi får en härlig och skön midsommar.
Vi ska fira midsommarafton med Urbans familj ute i deras stuga och gå på midsommarfirande på gammelgården där.
Jätte mysigt!

På lördag far vi hem igen och hoppas solen och värmen finns med även då så vi kan fira lite med våra grannar ute.

Emelie far till Stockholm för att spela in en video till Lucky Twice nya låt, som är SÅ bra!
Men än så länge får ni hålla tillgodo med deras gamla låtar inne på deras My Space, glöm bara inte att slå på ljudet!


En trevlig midsommar önskar jag er alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Jag önskar er en trevlig midsommar!! Kram Maria

2009-06-18 @ 11:49:52
URL: http://mariasdagbok.blogspot.com
Postat av: Anna Hansson

Trevlig midsommar kära vänner! Tack för ditt fina inlägg på min blogg! Hoppas vi får tillfälle att träffas under helgen - saknar er!

Kram Anna med familj

2009-06-18 @ 14:21:14
URL: http://annahansson.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej! Det känns lite tråkigt att vi inte ska fira midsommar ihop, som vi brukar. Vi har bakat dina jordgubbsmuffins, för att få rätta känslan, trots allt regn. (I vårt nya kök)

Glad midsommar önskar vi er alla!

2009-06-18 @ 22:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0