Kick off med Me&i i helgen!

Wiiii!
I helgen far jag på kick off med Meandi.
Då ska vi få se nya vårkollektionen som släpps den 30 januari.
Superspännande.
De firar sin 10:e säsong, 5 års jubileum, så det blir extra roligt och säkert massor av fina plagg.

Ja har avverkat min första vecka på barnpsyk och trivs verkligen jätte bra där.
Jag kan tom. tänka mig jobba med detta i framtiden, jippie kommer min vän Camilla säga då eller ja, det visste jag redan.

Hoppade över träningen idag då det verkligen känns att veckan varit lång med långa dagar.
Så nu väntar Let´s Dance, godis och mys i soffan.

Visst ja, jag måste bara få berätta en rolig sak...............
i förrgår när jag stressade in på dagis och skulle hämta barnen ringer min mobiltelefon så där olägligt som det känns när man ska hämta 3 trötta barn.
Vilken överaskning..............
Fhilip har vunnit en resa för hela familjen till Sälen med Skistar !
Med boende, skidhyra , skidskola och liftkort.
Jag hade skickat in en tävlingslapp för någon vecka sen och de gillade motiveringen så han vann.
Det kunde inte bli bättre, gissa hur välkommet det var med en sån vinst för en stressad, slutkörd, trött och utpumpad barnfamilj.
Alla förtjänar verkligen detta både stora och små.
Så förhoppningsvis följer alla barnen med, stora och små samt de storas pojk- och flickvän.

Vi har redan spanat in en lämplig stuga med allt och hoppas verkligen vi kan åka redan nu i vår.
Åh vad mysigt, att få vara tillsammans och ha skoj i backen, basta, spela spel och bara mysa i stugan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Jeanette!



Då måste du berätta för mig sen Jag är SÅ NYFIKEN!!!

Ska på visning söndagen den 1e och ha en tisdagen den tredje.



GRATTIS till vinsten :) Underbart!!!



Kram Maria

2009-01-23 @ 22:34:44
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh vad kul vad kul vad kul säger jag verkligen! Människor som du behövs verkligen i den branschen, dessutom vore det otroligt kul om vi råkade bli kollegor förstås...

GRATTIS till skidresan också, den är ni verkligen värda!

Kram Camilla & co

2009-01-24 @ 07:41:03
Postat av: Lillmonster

Vad härligt med en sådan vecka. Och att den s a s är gratis är ju ännu bättre. Hoppas ni får en trevlig och lugn stund.



Kram Kram

2009-01-24 @ 09:43:11
URL: http://lillmonster.com
Postat av: sara

Grattis till vinsten, det är ni väl värda!

2009-01-25 @ 08:45:23
Postat av: Jenny

Grattis till vinsten.. Låter fantastiskt ;)



& Me & I.... jag ska börja sälja igen oxå.. Känns skojigt. När började du??+

Kram Jenny

2009-01-26 @ 10:11:55
URL: http://passionsfrukter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-28 @ 11:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0