Drömmar.........

och lite av den inspiration jag fick igår när vi tittade på TV 3 med Simon & Tomas
var sen ut på TV 3 s hemsida och skulle titta på inköpslistan för kvällens programm för att jag blev så förtjust i den fina stora lyktan de hade i tältet på altanen, men den hittade jag aldrig (kanske någon som läser som kan tipsa mig om vart man kan köpa den, den vita stora som brinner så fint)
Däremot hittade jag så mycket annat jag vill ha.............

Tänk vilken dröm att ha den här fina rottinggruppen på vår altan til sommaren, den skulle verkligen passa in så fint Här lånade jag bilden och där är även en del av inköpen till programmet gjorda.
 
Ett eget SPA vore verkligen jag och mannen värda, efter allt slit med husbygge och tomten.
Det är som balsam för själen. Bilden är hämtad här

 Bild från TV 3 hemsida
Här ser man den fina stora ljuslyktan i vitt.
Sen de otroligt fina möblerna och tältet som jag tyckte var så otroligt fint.
I bakgrunden ser man de stora fina krukorna de snickrade ihop och såna har jag nu beställt av maken att göra till våren.

Familjen fick verkligen en enormt fin altan för trevlig samvaro och där de kan njuta många dagar om året.
Supersnyggt och fräscht!


Kommentarer
Postat av: Kim

Håller med om att ljuslyktan (och mycket annat på terassen med för den delen) var snygg! Tog därför en titt på programmets hemsida och hittade inköpslistan. Den kommer från Sverigespisen (www.sverigespisen.se) och heter Jar Utopmhusspis.

2008-10-28 @ 11:23:27
URL: http://husikavlinge.blogspot.com
Postat av: Jeanette

TAck för hjälpen!, tittade väl för ivrigt och slarvigt.

Jeanetet

2008-10-28 @ 11:45:05
URL: http://familjenlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0