Allt blir inte som man tänkt sig

Idag var det dagen D
Tenta i anatomi och Fysiologi
Nu är den skriven och klar och det gick bättre än jag trodde, ja jag hoppas och tror att den är godkänd.
Men!
Jag kunde inte åka ut till tomten idag, jag kunde inte köra själv till Falun då jag natten till idag, ja så lägligt så, fick njurstensanfall!
Så jag var ingen vidare bilförare idag, tentan, den gjorde jag på ren vilja.
Så jag får åka dit på tisdag istället.
Så ni får hålla tillgodo så länge med att mer rapport och bilder på bygget kommer nästa vecka.

Måste i alla fall få berätta om vår bankkontakt Agneta, som vi har på Nordea.
Hon ringde nu i veckan och ville bara höra om vi har några funderingar eller så och om vi fått alla kuvert och sånt vi behöver för att allt ska fungera nu med byggkrediten.
Hon är genomtrevlig och så serviceinriktad, så en stor eloge till henne.
Hon har varit otroligt trevlig, vänlig och hjälpsam hela vägen från starten med att vi ansökte om lånelöfte för att bygga. Allt har bara flytit på hela vägen så här långt i alla fall.
Så jag kan varmt rekomendera Nordea om alla är lika bra som hon har varit och är.

I morgon ska vi ut och titta på lite kakel och klinkers samt tapeter och på söndag ska vi åka till Stockholm, IKEA och Bahaus samt titta på Myresjöhus visningshus för att få lite inspiration, ideér osv.

Dagens ord får bli; Allt går, bara man vill!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej på dig !
Vad jobbigt med njurstensanfall, det kan absolut inte vara skönt.. Hoppas du känner dig bättre nu och att ni får skoj när ni ska gå i affärer i dag..
Alltid roligt när man får kika och bestämma allt själv så där..

Jag vill också bygga hus.. Men tyvärr är det inte aktuellt än på några år.. Men sen kanske..

Lycka till med allt nu.. Och du jag ska försöka lägga ut receptet på munkarna i dag..

Kramis på dig
*Camilla*

2008-01-20 @ 09:04:02
URL: http://millaotrissa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0