Till minne av Linda

Idag är det 1 år sedan det ofattbara och orättvisa hände, Linda - en underbar småbarnsmamma gick bort i den hemska sjukdomen bröstcancer.
Det går inte en enda dag som jag inte tänker på henne, hennes små barn och man.......

Jag lärde känna Linda genom en maillista vi var med på så jag har lärt känna en fantastisk tjej som älskade sina barn, sina katter och var en enormt duktig fotograf.

Hon har inte bara berört mig utan många är vi som också följt hennes blogg som du kan hitta här-->

Påminner er alla om att ta vara på livet här och nu, tala om för dina nära och kära hur mycket de betyder för dig.


Tänk gärna på Lindas insamling. Hon har samlat in otroliga 143 500 till cancerfonden!

Skänk via SMS

SMS:a BESEGRA 2219 till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen. Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym.
Exempel: BESEGRA 2219 Johan Ek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0