Oral-B TriZone 500 - Min nya bästa vän!

Mina nya älskade tandborste!
Den gör skinande blänkande rent och det känns verkligen skillnad i munnen.
Perfekt nu på semestern då batteritiden räcker under en hel vecka.
SÅ under vår camping är det nu bara att ta med sig tandborsten ut i det fria och borsta morgon och kväll.

Jag har just nu möjligheten att få testa denna underbara tandborste genom att jag är en Buzzador.
Du kan också bli en Buzzador och få testa på olika produkter och tjänster, utan kostnad. 

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Jesli): Klicka HÄR -->


Jag har hemma sen tidigare en Oral B med det runda borst huvudet, men det känns mer rent mellan tänderna med Oral-B TriZone 500 än den med det runda borsthuvudet.
Så japp, detta är min favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0