Me&i mamma






Ja, jag är verkligen en Me&i mamma!
Jag älskar dessa fantastiska kläder!
Redan hösten 2004 när Suanne & helen släppte sin första kollektion köpte jag mina första plagg till mina barn och var från första stund helt såld på deras fantastiska kläder!!

Hösten 2008 så började jag äntligen sälja dessa fantastiska kläder och det är ett val jag aldrig ångrat - jag får tacka min bästa vän Sofia som aldrig slutade tjata på mig att börja sälja.
Idag är jag både säljare och säljcoach för dessa fina kläder.

Jag har det bästa jobb man kan ha!
Att få träffa så många nya härliga människor, deras fina barn, å sen få visa dem dessa fantastiska kläder! 

Att sen få förmånen att coacha andra säljare både nya och gamla är oerhört givande.

 Mina älskade småflickor Timea & Lovelia i Medaljong från VT 2010

Mina ljuvliga ungar älskar verkligen också me&i och ser direkt när det är me&i kläder i en tidning, på ett annat barn på stan osv.

När nya kollektionen kommer hem så är alla barnen alltid med och packar upp kläderna, de provar och vi fotar kläderna på så de får se sig själva sen i datorn - ja det är en rolig stund.
Att Timea verkligen tycker det är superskoj går inte att ta miste på, se alla härliga me&i foton nedan.

   
Timea i Cecilia Blankens plaggen   Timea i Crowntunic

  
Timea i Dragonfly och sen i Dotty Angel med söta vingar bak

   

  
Isac i T-rex        Isac i Dino          Timea i Dotty Angel
   

  

   
Lovelia i Dotty Angel   & Isac i T-rex igen


Finaste Fhilip i Motorcykel




Kommentarer
Postat av: Sofia

Inte för att jag tjatade speciellt mycket.... :-)

2010-10-11 @ 12:32:41
Postat av: Nej, det behövdes inte när jag väl bestämt mig! Men jag är ändå glad för att du tipsade om mig, kram!

2010-10-11 @ 13:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0