Underbara Barn Mässan

Jag vill så gärna åka ner på den härliga mässan Underbara Barn Mässan.
Alla som känner mig vet att jag verkligen älskar barn och allt som hör därtill - även alla barnprylar, särskilt barnvagnar
En sån här mässa är för mig allt roligt under samma tak!

Så nu är jag med och tävlar om Gratisbiljetter till Mässan här:



Jag tävlar också här:

DSC_0015

Emma-Lou tävlar ut två fribiljetter till mässan UnderBARA BARN, som innebär fritt inträde mellan 8-10 oktober (gäller 1 gång, valfri dag) 2010 på Stockholmsmässan i Älvsjö. 5 tävlande får dessutom rabatterad entrebiljett. Tävla du också, kika här: http://emmalou.myshowroom.se/vill-du-ga-pa-underbara-barn-massan-gratis/

Läs mer om mässan, klicka här.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :)!

2012-01-12 @ 23:09:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0