GRATIS Fotobok från Fuji!

Vill du också få en alldeles egen fotobok GRATIS gå då in på på FUJIS hemsida.
Vad är kravet?
Kravet är att man har en blogg och att man skriver ett inlägg om fotoboken med minst 100 ord.

Du måste skriva med egna ord och inte kopierade från FUJIS sida eller någon annans blogg.

Du kan läsa mer om detta fantastiska Toppenerbjudandet  HÄR...

Din intresseanmälan fyller du sedan i på Fujis sida.

Vilket toppen erbjudande!!! :)

Jag skyndade mig att anmäla mig till detta otroliga erbjudandet då jag länge funderat på att göra fotoböcker till mina barn.
Nu fick jag verkligen möjligheten att först prova och detta helt GRATIS!
Jag har tusen ideer om fotoböcker, barnens första år, killarnas hockeytid, studenten, vårt bröllop, graviditeten och de första bilderna på det nyfödda barnet, barnens dop, semester resor vi gjort, osv.
Ja, har man barn och som vi då sex stycken, då finns det en en guldgruva av foton på dem och lika många uppslag att göra fotoböcker på.

Men även om man nu inte har barn så finns det ju oändliga möjligheter att göra fina fotoböcker ändå.
Bröllopet, husbygget i ord och bilder, den där underbara utlandsresan ja det är nog bara ens fantasi som sätter gränserna.
Alla våra minnen är väl värda att göra en bok av.
Kanske kan det sen bli en fin present till en gamal reskompis, eller till barnen, eller till mormor o morfar/farmor o farfar  mfl.



Nu i semestertider kan man ta en regnig dag och bara klicka och dra inne på Fujis sida och få ihop sin alldeles egna fina fotobok.

Så ta nu chansen att få din egna fina fotobok - alldeles Gratis!


Kommentarer
Postat av: Erik Malmgren

Hej, Jag har sett i din blogg att ni nyligen byggt ett myresjöhus. Jag & min sambo har precis fått oss en tomt och funderar på att bygga exakt samma hus som er. Vi har dock problem med att få tag på Myresjöhus eftersom det är mitt i semester så skulle bli jätteglada om ni skulle vilja återberätta lite av era erferenheter med bygget. Har ni byggt med totalentreprenad, och isf vad ingick i detta? Vore oxå supersnällt om ni känner för att säga på ett ungefär vad ni fick för pris på ert hus? Vi ska nämligen till banken snart och vore bra med ett riktpris :) TAck på förhand, MVH Erik

2009-07-25 @ 14:32:46
Postat av: Emma

Hej hej!



Jag har just hittat er blogg eftersom jag googlade om ert fina hus. Vilket underbart hus ni har! Vi har en tomt på gång (i Onsala utanför Göteborg) och är intresserade av att bygga just ert hus. Nu börjar budgivningen på måndag (17/8) och vi vill försäkra oss om att vi har råd att bygga detta hus på just denna tomt. Myresjöhus har inte gått att få tag på så jag provar ställa lite frågor till er. =)



Vad har ni betalat för huset? Vet du vad grundpriset i standardutförande, kostar?



Ni verkar ha gjort mycket själva. Hur mycket? Vad sparade ni på det? Är det lätt att välja bort delar från Myresjös sortiment, typ kök mm. Vi skulle absolut kunna göra det för att komma ner i pris.



Ursäkta alla frågor men det är mycket som cirkulerar i huvudet...



Tack på förhand! Mvh/Emma

2009-08-15 @ 16:11:17
Postat av: MAria

Hejsan ja fyllde i en intresse anmälan, men ja fattade inte om jag skulle vänta på svar på dom innan ja skrev inlägget om fotoboken för att få en gratis bok.? hur gjorde du ? kram

2009-09-22 @ 22:34:53
URL: http://mariazlarsson.blogg.se/
Postat av: Monika

Hej! Jag vill bara meddela att Önskefoto också har väldigt fina fotoböcker. Enkla att göra och till ett bra pris. www.onskefoto.se/fotobok.jsp Hälsar Monika på Önskefoto :-)

2009-09-29 @ 15:55:00
URL: http://www.onskefoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0