.....hela världen vit!

Ja i dag när vi vaknade så var det helt vitt ute. Barnen jublade av glädje. Tyvärr kunde jag inte glädjas lika mycket åt det.
Vi har inte bytt till vinterdäck och jag skulle åka och skriva tenta...... Det slutade med att Urban fick skjutsa mig till skolan.
Han är hemma med en sjuk Timea som fått vattkoppor så alla kan säkert lätt räkna ut hur lite jag pluggat till den här tentan. Det var verkligen emd tunga steg jag gick mot aulan, visste ju hur lite jag pluggat.
Men så här i efterhand, så ja jag skrev på allt och h o p p a s verkligen att jag i alla fall har ett G, det räcker ju.

U och barnen kom och hämtade mig efteråt och så for vi och handlade hem fredagsmaten.
Barnen ville promt ha pannkaka, men jag och U köpte goda kycklingspett i charken och gjorde klyftpotatis med sallas och vitlöksbröd till oss, så gott.
 
  
Så äntligen fick barnen prova sina nya MEANDI overaller och Jacka/byxa .............ja Timea som inte fått någon då jag redan köpt både Polarn och Reima till henne samt ett extra set med jacka och byxa hon fick prova Isacs overall.
Barnen tyckte kläderna var superfina och ville ut direkt i snön med dem.
Jag hade gärna velat ha den turkosa också............... Bilden lånad från MEANDI s hemsida
Den är verkligen sååå fin den med.

Skyndade mig också beställa hem NYHETRNA de släppte på sin hemsida idag de måste ni verkligen titta på här.

Efter middagen och klädprovningen så ville Fhilip och Isac gå bus eller godis. Tror de kom på det när det vait några grannbarn hit och plingat på. Så då fick de kila över till några av de närmaste grannarna.
Så här fina var de. . . . . .

Måste visa vad jag köpte på ICA idag när vi fredagshandlade..........
Japp, jag är mycket svag för tomteskum.
Nu är första påsen redan tom.

Idol har vi titta på också ikväll, nu börjar det bli jobbigt spännande vilka som får gå till ända till Globen.
Tyckte att lilla Johan var sååå cool ikväll, härlig med cool röst och riktigt duktig. Han får mig att minnas Noice (för er som minns dem), han låter väldigt likt tycker jag, cool och fräck, förstår att många små tjejer skriker när de ser honom.
Sen var ju alla så bra ikväll även om jag är aningen besviken på att Lars inte tog tävlingen på allvar ikväll.
De är verkligen superduktiga allihopa.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Jag köpte med nyhterna idag! Kram

2008-11-01 @ 00:21:54
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com
Postat av: Linda

Så snygga overaller dina barn har, synd att vi redan utrustat våra 4 barn med vinterkläder redan.



Ha en bra dag

2008-11-17 @ 10:13:17
URL: http://lindam.blogg.se/
Postat av: maria

Men vilken urgullig kommentar jag fick från dig idag;)



Tackar ödmjukast!



Ser att det är du som kommenterat tidigare hos mig. Fy på mig som inte kommenterat tillbaka. Jag tittar runt hos alla som uppdaterar på vibyggerhus men är dålig på att kommentera hos alla. Ska bättra mig:)



Kramar Maria

2008-11-19 @ 14:23:37
URL: http://lundinsnyahus.blogspot.com
Postat av: Johanna

hej tänkte kolla med dig den me&i overallen vad gav du för den? och är du nöjd med den? ska kanske köpa den av en person och är lite osäker på om priset verkligen stämmer.

2011-08-03 @ 21:56:12
URL: http://emiliasmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0