Lite husupdateringar




Vi har redan hunnit göra om vår tvättstuga, vi vart aldrig riktigt nöjda med den.
Men nu är den snart klar och blev verkligen jätte bra.
Vi tog bort den IFÖ allbänken som vi hade först och har tagit ner torktumlaren från tvättmaskinen.
Satte sen en bänkskiva öfrån IKEA över och köpte också en tvättho på IKEA som vi valde att ha i mitten.
Under hon har vi ett stort och rymligt skåp till förvaring.
Över valde vi horisontella köksskåp också från IKEA och där fick vi till jätte bra förvaring samt att det gav ett jätte fint intryck, det känns snyggt och modernt.
Sen har jag valt att ha tvättmedel och sköljmedel i ett av ovanskåpen som är ovanför tvättmaskinen, det blev inte bara praktiskt utan också bra då jag aldrig behöver vara rädd att barnen råkar komma åt det.

På motsatta sidan så har vi satt in ett skåp med inbyggd strykbräda - så skönt, nu slipper jag irritera mig på att strykbrädan alltid var ivägen och inte hade någon riktig plats.
Satte även en lång bänkskiva även där.
Perfekt att ha och stå och vika tvätten och sortera barnens tvätthögar.
Under bänken har vi tvättkorgar och backar till återvinningen.
Bilder kommer när vi fått dit luckor osv.

 sett från sidan
Sen har vi fått hem vårt garage.
Ja byggsatsen ska det tilläggas.
Så varenda liten ledig minut har Urban varit ute i ur och skur och byggt på detta garage.
Det är långt ifrån helt klart, men nu finns i alla fall väggar och ett tätt tak.


vårt hus i vinterskrud

Kommentarer
Postat av: Martina

Måste bara in och säga "Hej, jag saknar dig!"

Mysigt med Luciatåg, julbak och annat mys med dina härliga barn. Längtar tills vi ses i jul...

2008-12-18 @ 23:09:07
Postat av: Helena

Hej! Är lite nyfiken på skåpet med strykbrädan som du skriver om. Vad är den inhandlad? Är ni nöjda med den? Lite orolig för att jag ska tycka en sådan bräda blir för liten...

2010-06-04 @ 01:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0