En lugn och skön helg!

Pluggat lite, sen tränade jag ett pass Body Pump, super roligt.
Började röja i barnens rum och det är välbehövligt kan jag säga.
Vi slängde en kassae vart och ett barns rum, ja av de små.
Den stora fröken hoppas jag ska göra detsamma fast självmant.

Fredag för oss då är det taco och sen Let´s dance.
Den här fredagen hade jag verkligen velat bjuda hem någon, men vem bjuder man hem i sista minuten?
Ingen hemifrån hade ändå velat sätta sig och åka hit och kom inte på någon annan heller som var sugen på taco och Let´s dance.
Så det blev jag och Urban, de små barnen och sen Emelie med pojkvän.
Nu börjar det dra ihop sig för final snart och det ska verkligen bli spännande att se vilka som kommer stå där i finalen.
Mina favoriter och som jag tror vi var eniga om alla hemma hos oss ifredags är;
Laila Bagge
Magnus Samuelsson
och
Morgan
Nicklas Wahlgren åkte snopet ur, det hade jag inte räknat med, tyckte faktiskt att det var dags för Elisabeth att få åka hem, men nehe då, hon dansade vidare en vecka till.

Lördag
Timea hade dans på fm, hon är hur söt som hellst i sin fina dansdräkt.
Efter dansen fortsatte vi med städningen så nu börjar det ta sig, men än finns mer att göra.
Urban åkte dessutom med en vända sopor till tippen, så skönt att bli av med.

Sen har vi en hel hög med saker som vi ska försöka sälja på Tradera och Blocket.
Ringde och bjöd över min kompis Sofia med familj på mat, men de var tyvärr redan uppbokade, suck.
Så är det när man inte är ute i tid.
Men, men, en annan gång då.
Det var så länge sen sist och vi hade verkligen så trevligt sist.
Det blev en lugn och stillsamm familjemiddag istället med;
potatisgratäng, pepparbiff, bearnaise sås, sallad och bröd.

Sen tittade vi på Melodifestivalen, Fhilip hejade på Amy Diamond, men tyvärr gick hon inte vidare.
Lilly & Sussies låt tycker jag var jätte bra, men även BWO, gillade faktiskt också Star Pilots, men har supersvårt för Caroline af Ugglas. Sarah Dawn Finers låt var bra den med, men blir bra att lyssna på i radion.
I stora finalen så håller jag på EMD.

Timea ska sova hela natten i sin säng sa hon här ikväll, vi får väl se hur det går med det.
Men hon var så glad för att pappa äntligen satt upp hennes fina blomlapor från IKEA som legat så länge i garderoben och väntat på att komma upp.
Men nu är de uppe, sen är det mitt jobb att klamra fast sladdarna bara.



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej.....Va skönt ni haft det i helgen, man behöver sådana helger!! Hoppas på promenad på tisdag!! ha en trevlig söndag!



Kram Linda

2009-03-08 @ 09:30:29
URL: http://villavraken.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej! Jag vet en familj som också alltid äter tacos och ser på Let´s dance på fredagar, och som dessutom bor så nära er :-)

Ni ser ut att ha haft en skön helg, vi med med lite mormor, stan, Charlie´s lekland i Borlänge och lite annat pyssel. Elsa är frisk igen och vi borde leka någon dag! Sköt om er och vi ses snart!

Kram Anna

2009-03-08 @ 21:48:21
URL: http://annahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0