CADEM Melodifestivalen Island

 

 

Foto: jurovision.wordpress.com

Tänk att min lilla dotter varit med på Melodifestivalen, på Island! Dessutom fick jag möjligheten att komma dit och se det live! Island till att börja med är ett land jag kommer åka tillbaks till igen, wow, vilket underbart och helt fantastiskt och spännande land. Så otroligt vackert!

CADEM består av Daniel Oliver som är Islänning men bor i Sverige sen några år tillbaks, min dotter Emelie som tidigare varit med i gruppen Lucky Twice och Caroline från Stockholm.

 

CADEM gjorde ett helt fantastiskt framträdande och man fick verkligen en ABBA-feeling av deras underbara karisma och glädje de har på scenen. Älskar dessutom deras låt Fly som är en härlig glad poplåt som känns som en modern Alcazarlåt i bästa popdiscostil.

 

Jag hoppas verkligen vi får höra och se mer av bästa CADEM i framtiden även här i Sverige!

Lyssna och se CADEM här: 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0