100 ska snart bli 50

Det är så många Guldkorn bland årets webbjokrar precis som Christer Björkman Melodifestivalen säger.
Här har ni mitt Guldkorn!

Carina Schütz
en helt vanlig tjej från Dalarna som numera bor i Stockholm med sin man och sina 2 tvillingdöttrar samt en liten bonusson.

Hon har alltid sjungit, skriver egne musik och är otroligt musikalisk.
Som liten spelade hon enbart på gehör på vårt piano vi hade hemma, makalöst duktig redan som mycket liten.

Jag tycker att hon gör otroligt fina låtar, med texter som berör, har en mening och ett innehåll.

Det här är verkligen hennes dröm!!
Jag beundrar henne för att hon har fortsatt att skriva och sjunga, hon har aldrig gett upp.

Hon är verkligen värd den här platsen - och låten är verkligen otroligt bra!!

Lyssna på låten kan ni göra här: CARINA http://svt.se/2.143312/

RÖSTA NU på hennes bidrag SMS:a 284  till 72211  det kostar 3.60 kr/sms
Max 100 SMS röster/mobil

Fakta

Upphovsman: Carina Schütz
Artistens namn: Carina Schütz
Genre: Ballad/pop
Län: Stockholms län




Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-19 @ 02:28:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0