Impulsköp

Ja det har väl alla någon gång gjort.
Men efter barnens dans i lördags så skulle vi bara kika in på det nyöppnade fitnesscentret i stan...........
Det slutade med att jag gick därifrån som medlem med träningskort och allt!
Oj, hur gick nu detta till?!

Ja, säg det?

Men nu finns alltså ingen återvändo.
Nu är det bara att köra igång.

Ett passa är avverkat och det blev Core.
Kändes jätte bra och något jag kan tänka mig göra igen då det verkligen kändes att jag faktiskt har magmuskler kvar om än ytte pytte små, men nu är de väckta ur sin dvala och nu ska de bara lockas fram ur gömmorna där de legat gömda bakom mjuka lager av fett.
Dage efter kändes det verkligen att magmuskelcellerna blivit väckta, aj aj, men skönt.

Idag skulle jag också ha tränat, men när jag vaknade så hade jag superont bak i ryggen på vä sida, över njuren.
Jag mådde verkligen inte bra alls.
Så efter dagislämning var det bara till att bädda ner sig i sängen.
Sov nästan 3 timmar.
Mår inte bra än, men långt bättre och det onda över njuren är borta, tack och lov.
Hade inte alls tid med ett njurstensanfall nu.

Hoppas att jag mår som vanligt igen i morgon för då blir det ett pass i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men så kul Jeanette! Kram MAria

2009-01-16 @ 12:05:05
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com
Postat av: linda

Man måste få unna sig lite ibland! Skulle oxå behöva lite träning, men får ta det till hösten.....Kram Linda

2009-01-16 @ 19:29:20
URL: http://villavraken.blogsot.com
Postat av: Sara

Lycka till med träningen!

2009-01-17 @ 17:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0