Inflyttningsfest!

Ja, det har vi nu äntligen haft!

Tack alla våra undebara vänner och syskon för en fantstiskt rolig och supertrevlig inflyttningsfest!

Ett extra tack för alla fina presenter vi fått.

Bland annat en sån här fina ljuslykta i svart och en lika fast bara vas/krukan också svart
Underbara, så otroligt fina!
En diskmedels flaska från Cult Design som jag också önskat mig en tid.
En enormt snygg stor grön vas, ska fota den sen så ni får se den.
Den passade sååå fint i fönstret i vårt matrum och matchar vår snygga gröna tapet vi har där.
Svart och vit vas med matchande blomster i som nu pryder vårt sovrum (ska fota dem med) snygga och stilrena precis som vi båda här hemma gillar.

En receptbok jag så länge velat ha, så nu ska jag bara få lite tid över att prova allt gott som finns i den.
Blommor och vin och mycket annat fint.

Vi började med en tipspromenad med lite blandade frågor om oss och huset och så.
Sen välkomstdrink och plockmat.

Därefter så bjöd vi på tacogratäng med tillbehör.
Till efterätt blev det vaniljpannacotta med hallonsås

Sen blev det att prata och umgås och senare på kvällen åkte Sing Star fram.........
många sjöng men andra nöjde sig med att lyssna.
Någon blev Sing Star andra Rising star, tror inte någon blev tondöv (?), men kanske var det så. Oavsett så hade vi alla en trevlig kväll och några av oss orkade fram till 3 på morgonkvisten.

Hoppas alla var lika nöjda med festen som vi var!
Ser redan fram emot nästa fest, kanske dröjer det inte alltför länge......... alltid så roligt att träffas och umgås och bara ha skoj.


Kommentarer
Postat av: Monica

Det var verkligen jättekul! Jag blev ju en av de singstar-frälsta och det tänkte vi komma göra om hos er.

Tack för en trevlig fest!

Kram!

2008-10-23 @ 19:40:07
Postat av: Vicky

Ser ut som om vi missat en supertrevlig fest, fasiken!! Åh! jag vill oxå sjunga Sing Star....

2008-10-23 @ 20:08:31
Postat av: Camilla

Som sagt, tack för senast! Det var jätteskoj! Hälsar Camilla & co

2008-10-23 @ 22:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0