En tävling för oss som älskar att baka! Och en för pryltokiga!


Jag är med och tävlar inne hos Hem och Lycka
Gå in och tävla du med senast den 20/10!

Där kan man vinna underbara baktillbehör från
Bagaren & Kocken!

Jag hoppas vinna en rosa kavel i silicon!



En till tävling kommer här.


Alla som känner mig vet att jag älskar rosa!
Sen att jag är ett freak av alla tekniska prylar och just nu tjatar livet av min man om att jag önskar mig en ny mobil, så nu får ni hålla tummarna att jag vinner en inne hos Shopaholicmamman (nej det är inte jag, ha haa, men man kan nästan tro det på den beskrivningen)

Shopaholicmammans sida kan jag rekomendera, där jag för övrigt fastnade länge.
Superskoj att få produkter hem och testa och även ha tävlingar och ge ut som vinster, måste vara hur najs som hellst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0