Sommar!

Helt underbart väder har vi haft idag, rena utlandsvärmen.

Tiden går fort.
Nästa vecka ska Emelie ner till Stockholm och in i studion, så snart kanske jag kan säga lite mer.

Om bara några veckor tar min näst äldsta son studenten och kom på att jag genast måste beställa studentskylt.
Idag bokade jag in oss där vi ska ha studentfika.
Tänkte göra egna smörgåstårtor och sen kaffe och bulle samt kakor.

Jag har nerräkning på mitt första år på sjuksköterskeprogrammet.
Dessutom fyller jag snart år och önskar mig då ett par såna här, tror ja, från Swedish Hasbeens.

De är i alla fall så snygga och coola.

En ansiktsbehandling med massage skulle inte heller kännas fel att få.
Fotvård, ja det med.

Lite Cult Design, är aldrig fel att få.

På Måndag och tisdag ska klinkersen i hallen läggas.
Snickarna kommer sen under veckan och börjar med alla golven i huset som ska vara i ek.
Sen ska trappen på plats.
Kom då på att vi måste höra när de tänkt sätta spjälorna uppe på övervåningen mot den öppna delen ner mot vardagsrummet.
För innan de gör det måste vi ha fått in ett hörnbadkar och hade då tänkt ta det den vägen.
SÅ Urban har fått i uppdrag att höra sig för.
Så nu måste vi hitta ett hörnbadkar.
Från början var inte bubblor det väsentliga utan mer att det är ett hörnbadkar.
Men det verkar inte helt lätt att få tag i ett bra och till bra pris utan bubblor.

Är det något man ska tänka på?
Känner att vi inte har så stor kläm på hörnbadkar.

Nästa helg ska vi vara där hela helgen och hoppas också få lite hjälp.
För då ska vi rensa upp ute på tomten, från allt bråte och sen stora stenar.
Efter det ska tomten börja planeras ut.

Fråga i kommentarerna av inläggen.
När vi ska flytta in? Svar: Efter midsommar är det tänkt, sen får vi se om det håller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0