Måla, måla.......

Ja, det är vad jag gjort hela dagen idag.
Plus att jag fått möblera om bland alla emballagen också.
För på förmiddagen kom alla vitvarorna.
Tack Mats och den andra snickaren för att ni var snälla och bar in allt i huset sen.
Som tur var så var Mats noga att kolla av allt. Allt var helt utom hällen som fått en rejäl spricka rakt över.
Men han han ringde och fixade det, så en ny kommer.

På eftermiddagen dök vår bänkskiva också upp och den trasiga tog de i retur.

Kom på idag att jag snart fyller år.
Min syster påminde mig, tack.
Hon frågade dessutom vad jag önskar mig.
Kom idag på att att jag skulle vilja ha antingen en ansiktsbehandling eller en sån sminkstund då man får smink för samma värde man betalar för själva konsultationen. Allt på dessans hudvård.
Annars så är alltid allt från Cult Design mer än välkommet, jag älskar verkligen de fina sakerna de har.

Något annat jag verkligen önskar mig är såna fina konstnaglar, men kanske inte just i dagsläget när man målar, spacklar och slipar.

Nej, nu ska jag återvända in i huset för att börja tapetsera. Nu sover alla barnen gott, så vi kör på en stund till.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Jag och sambon har också en dröm om att bygga nytt någon gång i framtiden. Va roligt att jag hittade er blogg, väldigt intressant och inspirerande att läsa om hur ni gör! Underbart hus har ni valt också. Ha en bra dag! /Malin

2008-05-30 @ 11:32:44
URL: http://malinfinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0