Vill ha!

Jag har alltid önskat mig en lekstuga.
Först till mig själv när jag var liten, sen när mina stora barn var små, men det blev aldrig någon lekstuga.
Men nu.......... så önskar jag mig en åt de 3 små vi har nu och hoppas verkligen att det blir en lekstuga.
Hittade den här idag på nätet och den är ju bara så cool, dock får ni tänka er dörren i grått som vårt hus så det matchar.

Den kommer från MiniHusen

Den här lekstugan har jag också kikat på förut

Den kommer från Trädgårds Hus i Stockholm

När jag surfade runt så fanns det även fina bodar, de kan man ju också ha som lekstuga först och sen ha som bod när barnen inte längre leker i lekstugan.

Supersnyggt!
Från Finja Betong kommer denna snygga bod.

Ja vi får se vad det blir för lekstuga vid vårt nya hus.

Nu ska jag leta vidare på tapeter och färg för snart är det dags för det och än är det bara Tim och Emelies rum som är färdigplanerade vad det gäller tapet.

Vi vill hålla huset lugnt och stilla och inte en massa olika färger och så,ja förutom just i barnens rum då.
Men i övrigt så lutar det åt vitt och ljusgrått samt vitt och brunt.
Badrummen är redan i det stora hela färdigt förutom att vi inte vart och beställt kakel och klinkers än, men vi vet i alla fall vad vi vill ha där. Samma är det med klinkers i hallen och i tvättstugan.
Vi har inte ändrat oss vad det gäller de rummen.

Ja har någon förslag eller ideér så hojta gärna till alla tips och ideér är välkommna.

Alltid roligt med lite kommentarer i bloggen, fortsätt gärna skriva!

Ni som frågar om tex. priser eller så på huset, skriv gärna en mailadress så vi kan svara er.


Kommentarer
Postat av: Annika

Coola lekstugor :) Jag ville verkligen ha en egen lekstuga när jag var liten. Vi håller på med våra husval och det går väl hyfsat men helt överens är vi inte, så det blir väl att tjata på för att få sin vilja igenom ;) Önskar er alla en riktigt trevlig påsk!

2008-03-23 @ 23:46:53
URL: http://detaljerna.blogspot.com
Postat av: Linda E

Vad kul att läsa om erat hus!
Vilka underbara lekstugor... undras om vi kan få mängd rabatt om vi oxå vill ha en :)

Kram L

2008-04-09 @ 19:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0