Sitter och drömmer, surfar och planerar

Efter att ha varit med barnen på julgransplundring ätit middag badat dem och nattat dem så tog jag tag i något välbehövligt.
Mig själv!
Så idag har jag släpat fram min Crosstrrainer som stått inne i hörnet i vardagsrummet som prydnad.
Kändes jätte skönt!

Sen förtjänade jag en liten stund vid datorn i väntan på att mannen skulle komma hem från sitt eftermiddagsskift.
Har bloggat runt på andra husbloggar och hittat en massa tips och ideer och sitter nu och drömmer om vårt hus.

Har hittat den kamin jag vill ha i vårt hus, en Contura 655


Sen fick jag tips av en nät kompis om så fina ljusbelysningar från Isabel


Hittade också den här:

Åh så fina de är och så mysigt att tända dem.
Om du vill kika mer på dessa fina skapelser så finns de här.

Nu är mannen hemkommen och en kopp the väntar.

I morgon börjar de gräva för grunden, så Urban åker upp till tomten så klart och är med.

Mer rapport om detta kommer snart.


Kommentarer
Postat av: Monica

Ser verkligen fram emot att få läsa mer om vad som händer med ert husbygge - det är så spännande. Önskar er all lycka!
Tack för tipset om eldkorg (de är så vackra). Den är en perfekt present till min pappa som fyller år snart. Isabel-belysning vill jag själv ha...

2008-01-07 @ 20:00:26
Postat av: Annika

Vad spännande att de börjar gräva grunden. Jag hade tänkt åka förbi vårt "hus" men det blev försent på jobbet. Isabel belysningen är mycket vacker!

2008-01-08 @ 21:44:51
URL: http://detaljerna.blogspot.se
Postat av: Weronica

Kul med fler husbyggarbloggar och fler Myresjöhus. Vi skall bygga ett Huvudskär från Myresjöhus och jag bloggar bland annat om det på min sida. Det skall bli roligt att följa ert husbygge!

2008-01-09 @ 11:50:08
URL: http://www.enmammasdag.com/weronica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0