Jag har gjort det igen!

 

Köpt en NY vagn!

En Urban Jungle i färgen Coco - svart och rosa en 2009 års modell, med det nya förlängda ryggstödet, den nya bromsen och annan varukorg, mugghållare på styret mm.

Sen har jag beställt ett vindskydd som jag ska få uppytt i svart med rosa flesse invändigt och en Marimekko sittdyna är också beställd.
Så fint!

Jag vet jag är helt galen, men det är verkligen jätte roligt med en ny vagn, fast till ett begagnat pris, då den är använd 3 månader.

Fällde dock nästan en tår när vi sålde vår absolut bästa vagn, vår fina röda Phil & Ted Sport-08

Hur många vagnar jag haft?
Hm............. har faktiskt tappat räkningen men någipnting på 60, kanske att detta är min 62:a eller 63:e vagn.
Om det är sista?
Vet inte, jag har slutat säga så för man vet aldrig, men just nu känns det som att det är det nog, snart vill Timea inte åka vagn längre.
Jag får väl öppna en barnvagns affär istället för att döva mitt barnvagnsbehov då när hon inte längre vill åka mer vagn.

Timea är så glad över sin nya fina vagn, fast hon saknar vår fina röda Phil & Ted hon tycker vi ska ha båda vagnarna.
Så idag har Timea och jag invigt nya vagnen med shopping hela dagen i Köpcentrum.
Så nu är nästan alla julklapparna avklarade, har bara någon liten grej kvar och det ska jag fixa i morgon.

Idag är Urban och småkillarna i Avesta och ska sova där tills i morgon.
Jag och Timea har besök av Tim och Maja och så har Emelie sin pojkvän Victor här.
Så vi har ätit en god middag, potatisgratäng ala "Mat Tina" och till den fläskfil panna med skogsvampssås, sallad och bröd.
Nu ska vi titta på film och äta godis och ha en skön och mysig kväll framför TV:n allihopa, ja inte Timea, hon sover.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fin vagnen var! Förstår att den rullade lätt på Kupolen.

Tittade om vi skulle se dig, men det gjorde vi inte.

Ha en fortsatt trevlig helg och en God Jul om vi inte hörs innan



Kram

2008-12-19 @ 21:12:31
Postat av: Cathrine

Grattis till det vackra huset! Den där vagnen hade jag gärna kört runt vår Svea i, kanske får köpa din när vi tröttnat på buggan :) Vi funderar på att bygga nytt i mora och har kikat på kärngården, tänkte höra lite vad det har landat på för slutnota, om du vill dela med dig så får du gärna maila mig. MVH Cathrine

2008-12-19 @ 23:29:47
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt att någon mer är lika galen som jag är....jag köper vagnar hela tiden! Var och kollade på en ny vagn i förrgår, vill ha en vårvagn till Alva! Vi får se va det blir! Kram Linda

Superfin vagn du köpt......

2008-12-20 @ 13:18:28
URL: http://villavraken.blogspot.com
Postat av: Marit

Ååå sån fiiin.. :) Säg bara till om du vill öppna barnvagnsaffär jag hänger gärna på ;)



Kram kram

2008-12-20 @ 14:14:42
URL: http://maartha.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej Jeanette....Tänkte bara höra om du var nöjd med din Phil & Teds??? Har kikat på en svart sådan.Tänkte sälja mina vagnar och kanske köpa en sån frammåt våren!! Hur länge kan jag använda den tror du?? Kram

2008-12-21 @ 12:08:30
URL: http://villavraken.blogspot.com
Postat av: Annikanika

Så förvånad jag blev att du köpt ännu en ny vagn ;)

2008-12-21 @ 22:41:03
URL: http://detaljerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0