Gott Nytt År!



Önskar alla ett Gott Nytt År!

Här är det kallt, -16 grader och vi som hade tänkt åka skridskor på sjön med barnen idag.
Nu blir det ut och åka pulka en kort stund och sen hitta på något skoj inomhus istället.

Pannacottan är klar och väntar i kylen, resten av maten vi ska ha till kvällen ska vi fixa med under dagen.

I går hade vi en trevlig uppesittar kväll och tittade på filmen Mamma Mia, jag har sett den på bio, men den är så himla bra så den kan man se flera gånger.
Man blir otroligt glad av den och den är bara superbra!
Lite Guitarr Hero han vi också med. Nu har även jag fått upp lite taktkänsla så jag är inte helt värdelös, ja inte proffs heller, men får i alla fall spela klart låtarna på easy och även hamna på 96% så det tar sig.
Fhilip vår 6 åring spelar verkligen som en riktig Guitarr Hero, han går ner på knä och ser ut som en riktig liten Rocker, så cool.

Tänk i morgon är det åter ett nytt år, kan någon stoppa tiden lite, jag tycker tiden går alldeles för fort.
Jag har lovat mig själv även om jag inte är så mycket för nyårslöften egentligen, men ja, från och med i morgon så är det slut på detta osunda liv och vi ska börja tänka lite mer på hur och vad vi äter men framförallt röra på oss, ja nu belv det vi och oss.
Tror faktiskt både jag o maken behöver ändr oss lite, vi har båda gått upp en del, jag mest då.
Så vi får se om jag kan hålla det jag lovat mig själv.............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0